Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Σχολή μακιγιάζ!

    Το ενδιαφέρον μου για το χώρο της ομορφιάς ξεκίνησε νομίζω όταν στη γιορτή μου, αρκετά χρόνια πριν, μου έκαναν δώρο ένα άρωμα. Θυμάμαι ακόμα πως το έβαζα και η ιδιαίτερη μυρωδιά του με έκανε να αισθάνομαι πολύ όμορφα!

    Μετά ήρθαν στη ζωή μου καλλυντικά κι εκεί ξεκίνησε μια αγάπη μου εξελίσσεται ως σήμερα με αμείωτο ενδιαφέρον από την πλευρά να προσπαθώ να ανακαλύψω κάθε τι νέο διατίθεται στην υπηρεσία της ομορφιάς.

    Πριν λίγα χρόνια άλλαξαν πολλά όταν πλημμύρισε το youtube με άπειρα βίντεο που σχετίζονταν με το χώρο του μακιγιάζ "πώς τα κάνετε το μακιγιάζ της τάδε διάσημης, τι καινούριο κυκλοφόρησε, τι καινούριο αγόρασα κτλ". Έμαθα αρκετά πράγματα για διάφορες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο μακιγιάζ, contouring, smoky eyes, ποιο προϊόν μπαίνει σε ποιο σημείο του προσώπου και γιατί και άλλα πολλά.
   
    Βλέποντας λοιπόν πως το ενδιαφέρον μου αυξανόταν σταθερά αποφάσισα να γραφτώ σε μια σχολή μακιγιάζ και να μάθω την τέχνη του. Όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για κάτι και θες να ασχοληθείς σοβαρά με αυτό η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι να πάρεις τις σωστές βάσεις για να μπορέσεις να εξελιχθείς. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 4-5 μαθήματα στη σχολή και ήδη μου αρέσει πάρα πολύ!

    Ας δούμε λοιπόν που θα με οδηγήσει αυτή η απόφαση!

1 σχόλιο: