Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Seche vite, το πιο πολυσυζητημένο top coat νυχιών


     Όποιος ασχολείται έστω και λίγο με το θέμα της ομορφιάς σίγουρα έχει δει αυτό το μπουκαλάκι άπειρες φορές! Από καιρό το είχα προσέξει κι εγώ κι είχα ακούσει τα καλύτερα (δε θυμάμαι να έχω ακούσει ή διαβάσει κάτι αρνητικό) και τελικά αποφάσισα να το δοκιμάσω!

     Όλο αυτό το διάστημα δεν το αγόραζα κυρίως επειδή είναι ακριβό, η αρχική του τιμή είναι περίπου 15€ (το βρήκα ευτυχώς στα sephora περίπου 11€, οπότε μου ήρθε κάπως καλύτερα) κι επίσης διότι έχω δοκιμάσει κάποια επώνυμα top coats και δεν έκαναν κάτι ιδιαίτερο. Σκεφτόμουν λοιπόν, πόσο διαφορετικό να είναι το συγκεκριμένο??

     Ε λοιπόν είναι όντως διαφορετικό! 1) Στεγνώνει γρήγορα, πολύ γρήγορα! Το πολύ σε 2-3 λεπτά έχω στεγνώσει τελείως. Προσπαθώ να το αφήσω όσο περισσότερο μπορώ να στεγνώσει χωρίς να ακουμπώ τίποτα 20-30 λεπτά όσο πιο πολύ μου επιτρέπουν οι υπόλοιπες δουλειές που έχω και μετά το διάστημα αυτό δεν παθαίνει το μανικιούρ απολύτως τίποτα. 2) Τα νύχια μου αρέσει να γυαλίζουν κι αυτό κάνει τα νύχια τα λάμπουν και δε θαμπώνει για μέρες. 3) Βοηθάει το μανικιούρ να κρατήσει πολύ περισσότερο. Η διάρκειά του βέβαια εξαρτάται και από την ποιότητα τη μανό που θα χρησιμοποιήσω αλλά όπως και να έχει κρατάει περισσότερο απ' ότι συνήθως.  

     Εν συντομία θεωρώ πως πραγματοποιεί αυτά που υπόσχεται και άξιζε η αγορά του. Σίγουρα θα το αγοράσω αρκετές φορές ακόμα!!!



                                                                                      till the next post
                                                                                    Ministry of beauty

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου